Fysiotherapie

André Dooijeweerd oefent al 34 jaar het vak van fysiotherapeut uit. De praktijk beschikt over een ruime behandelkamer en een oefenruimte met diverse oefen/krachttoestellen, loopband en een moderne computergestuurde hometrainer met vele trainingsmogelijkheden.

Nieuw in de praktijk is de mogelijkheid om te behandelen met de nieuwste Lasertherapie, HPLT. Deze therapie is zeer succesvol bij vele aandoeningen, zoals:

• Beschadigde of ontstoken pezen en gewrichten
  • Slijmbeursklachten en Artrose in de gewrichten
  • Kraakbeenschade, verstuikingen en verrekkingen
  • Carpaal Tunnel Syndroom en RSI
  • Lage rugpijn, Hernia, nekklachten en Whiplash
  • Spanningshoofdpijn, Migraine en kaakklachten
  • Tennisarm en Golferselleboog
  • Hielspoor en Runner’s knee, wond- en littekenbehandeling
U kunt meer lezen over de High Power Laser Therapie op www.HPLT.nl

Tevens bestaat in de praktijk de mogelijkheid om te behandelen met Dry-needling en Kinesiotaping.

Andre Dooijeweerd heeft een “FC Volendam – verhaal”. Hij is 26 jaar de fysiotherapeut van de plaatselijke betaald voetbalclub geweest en heeft het 1e elftal altijd begeleid.
Het is dan ook geen toeval dat naast het uitgebreide algemene patiëntenbestand, ook veel sporters de weg naar de praktijk in de Bokkingstraat weten te vinden.

Elders op deze site kunt u meer lezen over de sportpodologie.
De praktijk is gevestigd in het centrum van Volendam en uitstekend bereikbaar. Er is ruimschoots parkeergelegenheid in de directe nabijheid en een parkeergarage op 100 meter afstand.

Ter informatie kan verder gemeld worden dat:

• een verwijsbriefje van de huisarts niet nodig is
  • de praktijk contracten heeft met alle verzekeringen in Nederland
  • Andre Dooijeweerd verder sportpodoloog is en in dit verband ook zooltjes maakt